Pozostająca od lat jedną z najbardziej znanych marek francuska Chanel po raz pierwszy w historii ujawniła stan swoich finansów. Ta będąca synonimem luksusu i szyku firma znajduje się w doskonałej sytuacji finansowej i ze sprzedażą idącą w miliardy dolarów notuje stały wzrost przychodów. Oto trzy z najczęściej kupowanych w 2018 roku produktów marki Chanel.

Chanel No5 Eau de Parfum
Tego zapachu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Podobno co pół minuty gdzieś na świecie sprzedawana jest buteleczka Chanel No5. Tę złożoną kompozycję, na którą składają się róża stulistna, jaśmin, irys, ambra, wetiweria, wanilia oraz olejek sandałowy obwołano najbardziej zmysłowym zapachem świata.
Le Vernis 18 Rouge Noir
Ciemna, mroczna czerwień lakieru do paznokci została mocno nasycona pigmentem i już jedna warstwa wystarczy, by uzyskać wyrazisty efekt. Począwszy od dnia swoich narodzin w 1994 roku, emalia cieszy się niesłabnącym powodzeniem i jako pierwsza w historii dorobiła się statusu ikony.
Rouge Allure in Pirate
Złamana zimnym błękitem perfekcyjna czerwień szczególnie dobrze prezentuję się w połączeniu z oliwkowym odcieniem skóry lub opalenizną. To absolutna klasyka pośród czerwonych szminek, mocna i nasycona. Szminka doskonale się rozprowadza i jest trwała.
MARKI KOSMETYKÓW W LUKSUSOWEJ ODSŁONIE
Chanel uchodzi za sprzedającą najdrożej na rynku beauty, pomimo to wytwarzane przez nią produkty cieszą się niesłabnącym powodzeniem wśród poszukującej wyjątkowej jakości klienteli. Jak się wydaje, żaden kryzys gospodarczy nie jest w stanie zachwiać potężnym imperiom produktów kosmetycznych i nie ma znaczącego wpływu na wysokość obrotów. Poniżej lista 5 „najdroższych” luksusowych firm z branży kosmetycznej:
1. Chanel
2. Mary Kay
3. L’Oréal Paris
4. Estée Lauder
5. Artistry
Wszystkie marki kosmetyków dostępne w ofercie sklepu Cocolita.pl.